Regulamin

 

Wstępna rezerwacja nie jest rezerwacją gwarantowaną. Rezerwacja gwarantowana następuje po wpłaceniu całej kwoty rezerwacji  w terminie do 2 dni od dnia dokonania rezerwacji, jednak nie później niż podczas zameldowania.

Kilka ważnych informacji:

Aparthouse Marta Kozak
ul. Plebiscytowa 9
40-035 Katowice
NIP: PL6452444135
REGON:  243646633

Warunki zameldowania

  1. W formularzu rezerwacyjnym podaj orientacyjną godzinę przyjazdu.

  2. W razie jakichkolwiek zmian w terminie przyjazdu niezwłocznie skontaktuj się z nami telefonicznie. W przypadku braku kontaktu z Najemcą , Wynajmujący zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji.

  3. Po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji skontaktuj się z nami w celu ustalenia sposobu zameldowania.

  4. Podczas zameldowania do apartamentu zostaniesz poproszony o okazanie ważnego dokumentu tożsamości oraz wypełnienia karty meldunkowej.

  5. Opłata za rezerwację apartamentu jest pobierana z góry za cały pobyt za pośrednictwem PayU lub PayPal.

  6. Gwarancją rezerwacji jest wpłata całej kwoty do 2 dni od momentu rezerwacji, jednak nie później niż w momencie zameldowania. Opłata jest bezzwrotna.

Warunki wymeldowania

  1. Poinformuj nas telefonicznie o godzinie wyjścia z apartamentu dzień przed wyjazdem. Dzięki temu proces wymeldowania będzie znacznie szybszy.

  2. Przed opuszczeniem apartamentu sprawdź, czy wszystkie urządzenia RTV i AGD są wyłączone, czy jest zakręcona woda oraz zgaszone światło.

Warunki pobytu w apartamencie:

  1. Wymeldowanie musi nastąpić do godziny 12:00, zameldowanie 16:00 – 21:00

  2. Zameldowanie po 21:00 jest możliwe tylko w sytuacji gdy rezerwacja jest opłacona w całości przed przyjazdem

  3. Całkowity zakaz palenia w apartamentach i w kamienicy: w tym celu można wyjść na dziedziniec, gdzie jest do tego przeznaczone miejsce

  4. Cisza nocna trwa od 22:00 do 6:00 rano

  5. Apartament musi być utrzymany w czystości

  6. W apartamencie między 22:00 a 6:00 nie może przebywać więcej osób niż wcześniej zostało to ustalone w procesie rezerwacji

  7. Zakaz organizowania w apartamencie wszelakiego rodzaju imprez, wieczorów panieńskich, kawalerskich, urodzin itp.

Polityka zwrotów:

  1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od Umowy lub Umowy o
    świadczenie Usługi przez Konsumenta jest wyłączone m.in. w przypadkach Umów o
    świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu
    rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami
    rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres
    świadczenia usługi.
  2. Usługodawca może przewidzieć możliwość zwrotu wpłaty za pobyt przez Klienta na zasadzie umownego
    odstąpienia od Umowy, w określonym czasie przed dniem rozpoczęcia pobytu. W przypadku gdy
    Usługodawca będzie przewidywał takie prawo, informacja o możliwości realizacji takiego
    zwrotu oraz terminie w jakim może on być dokonany, zostanie każdorazowo wskazana w
    Serwisie. W takim przypadku Klient może zrealizować swoje prawo kontaktując się z
    Usługodawcą e-mailowo.
  3. W takim przypadku Usługodawca dokona Klientowi zwrotu zapłaconych przez niego środków.
  4. Inne przypadki zamiany lub zwrotu wpłat mogą odbywać się jedynie w drodze indywidualnych
    uzgodnień z Usługodawcą.
  5. W sytuacji gdy nastąpi jakaś awaria w mieszkaniu, która będzie uniemożliwiała pobyt gości, Usługodawca ma prawo anulować rezerwację. W takiej sytuacji nastąpi zwrot wpłaconej kwoty w terminie do 7 dni od momentu anulacji rezerwacji. Klient nie może w takiej sytuacji domagać się innych roszczeń.
  6. Kontakt do reklamacji to biuro.aparthouse@gmail.com

Administratorem Twoich danych osobowych jest Aparthouse Marta Kozak z siedzibą w  Tarnowskie Góry przy ul. Drozdów 2. Przetwarzanie Twoich danych osobowych jest tylko i wyłącznie w związku z realizacją usługi zakwaterowania krótkoterminowego.  Dane osobowe będą przechowywane tylko do czasu zakończenia trwania pobytu w naszych obiektach. Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych w pierwotnym celu, dane nie będą przetwarzane w innym celu.

Jeżeli chcesz otrzymać fakturę na firmę to poinformują nas o tym podczas dokonywania rezerwacji. W innym przypadku zostanie wystawiony paragon, a według obecnych przepisów nie będzie już wtedy możliwości wystawienia faktury. 

OBIEKT MONITOROWANY CAŁODOBOWO

Moje Konto

Login

Lost your password?

Create an account?

gdpr-image
Ta strona wykorzystuje funkcjonalne pliki cookie i zewnętrzne skrypty, aby zwiększyć wygodę korzystania. Które pliki cookie i skrypty są używane i jaki mają one wpływ na Twoją wizytę, podano po lewej stronie. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie. Twoje wybory nie wpłyną na twoją wizytę.
Więcej